Известие

Collapse
No announcement yet.

Регулация и обтягане на ръчна спирачка на 155

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Да ви кажа честно,аз си мисля че и да се рециклират апаратите на 155-цата щее все тая
    То незнам ко им има че се ебава ръчната ама си е факт че не съм виждал 155 с добра ръчна,такаче по-добре едни алуминиеви и да ни е мир главата.... За да не стане едно сваляне- рециклиране и после пак смяна с алуминиеви
    EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
    EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
    NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

    Comment


    • #47
      С оригиналните, когато взех навремето 155-цата - ръчна никаква. Смених ги с такива от 1.8 8V, като преди това бяха пробвани на колата, от която ми ги свалиха. До ден днешен съм с тях и съм си с чудна ръчна\вече на Типото\. Явно съм изключение, донякъде, че все пак и аз имах неработеща ръчна.
      75 2.5 QV 08.86 г. - Ех...
      155 1.7 07.93 г. - Сиромашки тунинг + JR filter + ниска - замина за скрап...
      FIAT Tipo 1.6 12.93 г. 835С1.000 - вече 2.0 TS 8V Turbo с екстрите от горната...
      Мненията са като задниците - всеки си има!

      Comment


      • #48
        Направо си изключение и явно си е болка по рождение на 155 тая ръчна
        EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
        EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
        NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

        Comment


        • #49
          Първоначално публикувано от don_pepone Покажи съобщение
          Направо си изключение и явно си е болка по рождение на 155 тая ръчна
          Глупости!
          Коли на 15+ години какво искате! Водачите отзад блокират и се износват заедно със супортите и сатва този ефект. Ако си купиш нови апарати, говорим изцяло нови, оригинални, няма да имаш проблеми с ръчната.
          Всичко все пак си има някакво експлоатационно време.
          Затова лично аз заложих на по-нови апарати за отзад.


          Даването на газ, води до пристрастяване!
          Alfa Romeo 155 1.8TS by RuBig
          Volvo V50 2.0D by RuBig

          Comment


          • #50
            Може не споря,ама е факт че я натягам до толкова че да задържа даже леко и пак като я опъна яко не кове.... на тва ко му се вика
            И за мен не само годините са проблемът,а явнбо самият замисъл и изпълнение са кофти.
            Моята кола примерно 7 години не беше карана преди да я купя ( и съответно не и е ползвана ръчната) ,но пак го има този ефект

            ---------- Post added at 23:32 ---------- Previous post was at 23:28 ----------

            И чудно ми е какво може да им се направи на тея апарати за въпросното рециклиране ( или доокепазяване )
            EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
            EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
            NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

            Comment


            • #51
              Първоначално публикувано от TS Покажи съобщение
              Така,темата е за Алфа Ромео 155 като за начало. Явно това е проблем при повечето 155-ци с ръчната спирачка и не го казвам Аз,фактите сами говорят за себе си
              Едното решение е да се рециклират (оригиналните апарати на 155),другата алтернатива е да се търсят Алуминиеви апарати от по-новите модели на Алфа Ромео.
              Едно е да чуеш нещо,съвсем друго неща да е се сблъскаш с проблем от дадено естество!? Или .....

              Сега ще ти дам и жокер за цената
              Комплект накладки задни (Бош) за алуминивите апарати ( 145- 146) цената им е : 69лв клиентска цена.


              Комплект накладки задни (Бош) за 155 (със чугунените апарати) е 53лв клиентска цена.
              Въпросните накладки стават и са съответни Модели и Марки:
              Марките и Моделите за който стават:

              ~Алфа Ромео - 145,146,155,33,GTV, Спайдер.

              ~ Фиат - Браво 95,Мареа,Пунто 93,Темпра,Типо и Уно.

              ~ Ланчия - Делта,Дедра.

              Обясними защо се изкаваш така,че да объркваш хората ?
              абе не знам кой е объркан на 155 чугунените задни апарати са същите като на 145,браво,темпра,типо и другите които си изредил. очевидно не е някакъв сериен проблем с апаратите и ръчната.
              цитираш ми някакви цени на бош. тяхното ценообразуване винаги е било интересно нали се сещаш че веднага мога да ти извадя друг пример
              steinhof sm360 - за железата - 34,80
              steinhof sm361 - за алуминиевите - 34,50
              .....клиентска цена

              и както казах,бъркаш годините. 145 146 боксер и тд са с чугунените, тс и жтд са с алуминиеви.
              между другото, ръчната държи най-добре с барабани.
              точка

              Comment


              • #52
                Проблема идва от годинките на тия коли ? Не съм написъсал,че от завода излизат с проблем! Ти нали ги разбираш тия неща ? И пак ще ти кажа,че говорим за 155!
                Last edited by TS; d.m.y г., 09:46.

                Comment


                • #53
                  А в ремонтният комплект за задните апарати ( комплекта гумички дето се продават ) има ли включени и такива за ръчната или там квото трябва за да се подобри работата и
                  EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
                  EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
                  NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

                  Comment


                  • #54
                    в ремонтния комплект трябва да има всичко де що е гума. обикновено на тия апарати им се късат маншоните на водачите. водачите ръждясват и се набиват с боклуци и апарата блокира. друг проблем са спирачните маркучи които се запушват. проблема с ръчната може и да идва от механизма за нея на спирачния апарат. той е планка, ос в апарата бутаща буталото и пружина да връща планката. ако тоя механизъм е блокирал може ръчната за това да не държи.
                    точка

                    Comment


                    • #55
                      http://clubalfaromeo.com/forum/showt...E0%F0%E0%F2%E8

                      Тази темичка е много полезна. Колегата е Направил снимки и написал всичко стъпка,по-стъпка.

                      Comment


                      • #56
                        Аз също немам проблем с ръчната.
                        Сменил съм жилата и съм махнал кантара
                        Alfa Romeo 156 2.4 JTD...Alfa Romeo 155 2.0 8V TS Turbo... Alfa Romeo 75 2.0 TS...Powered By ...

                        Comment


                        • #57
                          това с кантара ми е идея и на мене, ама кво се прави- маха се напълно и се слага преход там или се разпробива нещо да минава маслото
                          EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
                          EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
                          NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

                          Comment


                          • #58
                            Първо, ръчна с дискова спирачка, не може никога да държи като барабанната.
                            Така, че не очаквайте чудеса.
                            Смених точно три комплекта апарата и извода ми е, че по-важно е износването, а не годината на производство.
                            Имах и алуминиеви, фейслифтови апарати и пак нъцки.
                            Тия апарати са осрани по презумпция и не очаквайте чудеса.
                            За лаиците да напомня, че 155 е феслифта на 33
                            На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                            Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                            Comment


                            • #59
                              Първоначално публикувано от don_pepone Покажи съобщение
                              това с кантара ми е идея и на мене, ама кво се прави- маха се напълно и се слага преход там или се разпробива нещо да минава маслото
                              трябват ти 2 муфички и ташаци. муфите ти трябват за да снадиш тръбичките,а ташаците ще ти потрябват като си на мокро или заледено, натиснеш спирачката и задницата ти стане шейна
                              точка

                              Comment


                              • #60
                                Първоначално публикувано от kolev Покажи съобщение
                                трябват ти 2 муфички и ташаци. муфите ти трябват за да снадиш тръбичките,а ташаците ще ти потрябват като си на мокро или заледено, натиснеш спирачката и задницата ти стане шейна
                                щом си рекъл
                                Alfa Romeo 156 2.4 JTD...Alfa Romeo 155 2.0 8V TS Turbo... Alfa Romeo 75 2.0 TS...Powered By ...

                                Comment

                                Working...
                                X